maandag 24 januari 2011

Dagboek 24-01-2011

Lieve lezeressen van beautyfashionstar ,
Het leek me leuk om misschien af en toe een bericht te plaatsen over wat ik allemaal die dag heb gedaan.
Ik zal het een paar keer per week doen & als jullie het echt helemaal niks vinden dan hoor ik het wel.


Lief Dagboek ,
m'n dag begon echt slecht , ik werd vanochtend wakker en was hartstikke moe namelijk omdat ik gister pas rond 12 uur/ half 1 sliep -____-
Op school was het al snel gezellig dus dat maakte mijn dag weer goed , ik had veel lol met vriendinnen & heb echt al m'n energie verbruikt van het lachen hahahaha.
Verder had ik nog mijn wiskunde toets terug gekregen , ik had er echt een goed gevoel over maar toen ik mijn blaadje terug kreeg en ik zag dat ik een 4.8 had was ik best teleurgesteld , maar achja ik ga proberen bij dit nieuwe hoofdstuk goed op te letten en mijn huiswerk goed te maken & dan hoop ik dat ik voor de volgende wiskunde toets een heel erg hoog cijfer ga krijgen.
Heb net even wat gedronken & ben nu mijn e-mail aan het bekijken.
Ik ga nu Muziek leren want heb morgen een toets daarvan & die wil ik echt goed maken.
Misschien komt er vanavond nog een artikel online.

xx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten