vrijdag 28 januari 2011

Catrice oogschaduw 230 Where is my Caddy-Li-Lac



Een paar dagen geleden , ik had 2 uur uitval van school dus ik besloot om samen met een paar vriendinnen naar het centrum te gaan, een beetje rond kijken & ik wilde eigenlijk ook wel even kijken voor een mooie oogschaduw.
In het kruidvat had ik een mooie oogschaduw gezien , dus die besloot ik om te kopen ik had eigenlijk nog niet echt een mooie licht paarse oogschaduw.







Ik heb de oogschaduw voor jullie getest en tot mijn spijt moet ik zeggen dat er helemaal geen kleur vanaf kwam alleen een beetje shimmer.
Ik was erg verbaasd want ik had erg goede reacties gezien over de nieuwe Catrice lijn , misschien ligt het wel aan deze kleur dacht ik.
Ik kon het niet uitstaan dat er geen kleur vanaf kwam & heb toen geprobeerd om het nat aan te brengen en wooow erg kwam echt een hele mooie paarse kleur vanaf.
Ik denk gewoon dat de oogschaduw een beetje uitgedroogd is en dat de oogschaduw daarom , droog niet echt veel pigment geeft.
Ondanks dat vind ik het een hele mooie oogschaduw ik vind de verpakking ook erg mooi , gewoon simpel maar wel strak zo is Catrice meestal wel.
Conclusie ; ik vind het een hele mooie oogschaduw , hij kost 2.79 en dat vind ik wel een redelijke prijs. Alleen jammer dat hij droog niet echt veel pigment geeft.


x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten