zondag 23 januari 2011

Claire's lipglossen






Op mijn verjaardag heb ik deze 2 lipglossjes gekregen en ze komen van de Claire's
& het zijn sinds kort echt twee van mijn favoriete lipglossjes.




een donkerroze & een licht roze.
ze geven veel kleur af op je lippen en dat had ik niet verwacht.
Ook hebben beide glossjes erg veel glitters , ze zijn daarom ook perfect voor een neutrale look ,want dan geven deze glossjes net de finishing touch ( hahaha heel raar woord )
Ze hebben een fruitige geur en die geur vind ik erg lekker, want als je iets op je lippen smeert moet het natuurlijk ook wel een beetje lekker ruiken.
Ze hebben een handig formaat om mee te nemen dus je neemt ze sneller mee in je make-up tasje want ze nemen weinig ruimte in beslag.

Dit zijn de Swatches ;




Eindresultaat ;
Ik vind het erg fijne glossjes , ik ben helemaal weg van de geur & ik vind ze gewoon erg handig om snel mee te nemen in m'n tas.


1 opmerking: