woensdag 16 februari 2011

BELANGRIJK !

lieve lezeressen van beautyfashionstar ,
Ik heb goed & minder goed nieuws als eerst het goede nieuws
ik ben bezig met een nieuw logo voor de site , hij komt waarschijnlijk in het weekend online.
het minder goede nieuws is dat mijn camera het niet meer doet & ik daarom geen foto's kan maken van producten dus ook niet gaan reviewen.
Ik kan misschien wel de camera van m'n ouders lenen en daarmee foto's maken , maar ik kan niet zeker zeggen dat er dan elke dag een artikel komt.
he bah ! wat een slecht begin weer.
naja ik hou jullie op de hoogte.
xx.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd naar je logo! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ben beniewt naar je logo en off course we hope dat je camera het snel weer doet!

    Xoxo
    Eef&Lot

    ps: Maybe you will follow us?

    BeantwoordenVerwijderen